Първоначално публикувано от Novachev
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смяна на Гумичките за клапаните-разход на масло
Collapse
X
-
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
-
Уоууу!Аз значи не съм разбрал добре.Аз си мислих,че е елемнтарна операция,която нема да ми струва повече от 70-80лв. и един ден труд.След тази информация определено ще успокоя карането.Благодаря на всички за съветите и инфото.Un Amore Grande!
Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж.)
http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеДобре де. А аз на моита като съм минал вече 10 000 км защо маслото ми е на макс? И не съм доливал никога? Остават ми още 5000 км до смяната която съм запланувал.
Аз мен не е нормално за 5000 км да стигне до минимума. И аз давам газ. И аз я вкарвам в червеното. Все студена я карам. И то на студен мотор я тормозя доста често. И не ми бутва грам масло. Всяка седмица го проверявам включително и днес го гледах. На максимума си е.
Няма 16в. мотор,не само на Алфа дето не харчи "грам" масло.Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеДобре де. А аз на моита като съм минал вече 10 000 км защо маслото ми е на макс? И не съм доливал никога? Остават ми още 5000 км до смяната която съм запланувал.
Аз мен не е нормално за 5000 км да стигне до минимума. И аз давам газ. И аз я вкарвам в червеното. Все студена я карам. И то на студен мотор я тормозя доста често. И не ми бутва грам масло. Всяка седмица го проверявам включително и днес го гледах. На максимума си е.
Аз атм видях три бензинови дето не пушеха като има се столи маслото и като вземат да ги изтезават.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
И аз имам същия проблем, гори/изчезва ~литър масло на 1000км, до скоро имах теч от некадърен преден ремонт, който оправих, сега заминават по ~800гр. на 1000км.Минаваше ми на ум да й сменям гумичките на клапаните, защото няма никакво пушене (пробвал съм хватките от по преди постове на Новачев) и е по-малкото зло от смяна на сегменти, но сега ме накарахте да се замисля.
Колата за 11 месеца от както я имам съм минал 20000км, от които 98% са по пътя Бургас-София, като по магистралата потдържам между 140 и 180 в зависимост от разпределението на данъчните, средно да кажем 160 и изпреварвания на "колкото може" винаги на обикновенния път,винаги си минава 6000 оборота и винаги се дразня с разни народни коли и БМВ-та...Та има ли някакъв дори и теоретичен шанс да намалеел разхода ако премина от Селения 20К на Селения рейсинг, с гореописания стил на каране или е по-тънко масло и ще го гори още повече?
Тази проба ще я направя, защото е по-безболезнена от смяна гумички....иначе сепаратора е чист...
Не може на едни Алфи да гори масло, без симптоми за издухан мотор а на други да не гори....и аз не знам вече...моята върви мъжката и харчи нормално....
Comment
-
Разхода ти ще спадне драстично ако сложиш масло 10/60 рейсинг.
Значи рейсинга си запазва качествата много по дълго време и най вече при по високи температури остава по гъсто в сравнение с 20К просто е по гъсто на топло от 20К. Маслата от този тип са направени за точно такава езда с много обороти и газ. А да ти кажа като ходих на феста разхода на масло беше около 600-700 г за 1100км от които около 400 с яко пържене и критич ни обороти другите бяха с нормално каране 130-140.
И нещо много важни колата ми няма проблем с гумички сепаратори и сегменти.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
Comment